Levi on yksi suosituimmista lomakohteista Pohjois-Suomessa. Majoituspaikkoja löytyy yli kaksikymmentä tuhatta. Levi on tunnettu erinomaisesta asiakaspalvelusta ja paikallisten yrittäjien asiakaspalveluasenteesta.
Loman suunnittelu alkaa poikkeuksetta nykyään netistä. Levi haluaa palvella myös verkossa asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla. Oli sitten kyse mökin vuokraamisesta tai kokousjärjestelyistä, Levin asiakaspalvelu voi auttaa varauksen tekemisessä.
Levin Matkailu hyödyntää Lekanen Dialogue palvelua myyntiin ja asiakaspalveluun. Näin asiakkaiden ei tarvitse jonottaa vapaata asiakaspalvelijaa linjalla tai täyttää monimutkaisia nettilomakkeita tehdäkseen varauksen. Palvelu mahdollistaa sen, että asiakas voi jättää vain puhelinnumeronsa ja asiakaspalvelu soittaa heille takaisin välittömästi. Asiakkaalla on myös mahdollisuus valita chatkeskustelun alustaksi.
“Asiakkaat ovat todella tyytyväisiä tähän palveluun,” kertoo Jussi Töyrylä, toimitusjohtaja Levin Matkailu Oy. “Erinomaisen asiakaspalvelun on syytä alkaa jo matkan varausvaiheesta. Lähes poikkeuksetta palvelun tarjoaminen johtaa varauksen tekemiseen,” jatkaa Töyrylä.