Palvelut

Haluatko...

Tee verkkosivustostasi liidien tuottaja helposti meidän avullamme. Lisää sivustolle callback, chat tai chatbot.

Asiakkaasi haluavat palvelua kaikissa kanavissa, tarjositpa sitä tai et. Paranna asiakaskokemusta ottamalla modernit asiakaspalvelukanavat käytöön chat ja chatbotin avulla.

Kasvata myyntiä automaattisesti ja vähennä asiakaspalvelijoiden vihaamia rutiinitehtävät chatbotin avulla.

Tunnista verkkosivujesi arvokkaimmat kävijät ja auta heidät ostospolun loppuun oikea-aikaisen proaktiivisen chatin tai chatbotin avulla.

Löydä verkkosivustoltasi oikeat kohderyhmät ja tee heille kohdennettuja kyselyitä proaktiivisen chatin tai chatbotin avulla.

Asiakkaasi surffaa luontevasti mobiilin ja läppärin välillä. Palvele siis häntä juuri siinä laitteessa jota hän kulloinkin käyttää. Valitse mobiilisti toimiva chat tai chatbot.

Myyjän tai asiakkaan aloitteesta alkava chat-keskustelu toimii niin läppärillä kuin mobiilissakin. Voit asentaa chatin joko koko sivustolle tai aukeamaan vain tiettyjen aihealueiden parissa surffaaville. Asiakkaasi ei ole koskaan ollut yhtä helppo pyytää sinulta apua ja ostaa lisää!

Chatbot eli tuttavallisemmin botti on yksi modernin myynnin ja asiakaspalvelun uusista mahdollisuuksista. Chatbotin kanssa voi hyödyntää tekoälyä, ja chatbotin avulla voit palvella asiakkaitasi verkossa entistä reaaliaikaisemmin 24/7.

Kun asiakas kysyy lisätietoja, on sinulla erittäin hyvä mahdollisuus kääntää tilaisuus kaupaksi. Asiakkaan kiinnostus aiheeseen saattaa kadota, jos hän joutuu etsimään asiakaspalvelusi yhteystietoja. Lisäämällä yrityksellesi callbackin tuotteen tai palvelun kuvauksen viereen vastaanotat asiakkaan soittopyynnön suoraan myyjän puhelimeen.

Tarkemmalla datalla teet parempia liiketoimintapäätöksiä. Kohdennetuilla kyselyillä toteutat vain tietyille asiakkaille näkyvän pop upin, chatin loppukyselyn tai sähköpostitse toimitettava kyselyn. Yksi esimerkki tällaisesta on NPS-tiedon keräys.

Palvele entistä paremmin arvokkaimpia asiakkaitasi. Voimme poimia verkkosivuiltasi haluamasi asiakasryhmän mihin tahansa tarkoitukseen.

Personoi verkkosivustosi sisältöä asiakkaan selailun perusteella. Käytä tätä esimerkiksi tarjousnostojen ja sesonkien hyödyntämiseen.

Vaikea päättää chatin, chatbotin ja tekoälyn välillä?

Chat

500 alkaen (+alv 24%)
  • Vastaa asiakkaiden kysymyksiin tai esitä verkkovierailijalle proaktiivisesti kysymyksiä.
  • Asiakaspalveluun ja myyntiin verkkosivustoille ja -kaupoille.
  • Sopii niin pienille kuin suurillekin yrityksille toimialasta riippumatta.
  • Chat voidaan ajastaa näkymään vain, kun chattaaja on paikalla.
  • Nopea ja helppo ottaa käyttöön - lisäät vain yhden koodinpätkän sivustollesi.
  • Mahdollisuus keskustelujen tägäämiseen ja palautteen keräämiseen.
  • Mahdollisuus integroida erilaisiin järjestelmiin.
  • Voidaan käyttää henkilötietojen käsittelyyn tunnistautumisen jälkeen.
  • Hinta riippuu agenttien määrästä ja jatkokehityksestä.

Chatbot

1900 alkaen (+alv 24%)
  • Turvallinen: näyttää ennalta määriteltyjä kysymyksiä ja vastausvaihtoehtoja.
  • Automatisoi asiakaspalveluasi tai kasvattaa verkkokauppasi myyntiä 24/7.
  • Eniten hyötyä keskikokoisille ja suuremmille yrityksille.
  • Vapauttaa ihmiset hoitamaan haastavat asiakaspalvelutilanteet.
  • Helppo muokata chatbot editorilla vaikka päivittäin.
  • Mahdollisuus palautteen keräämiseen ja jatkokehitykseen.
  • Mahdollisuus integroida erilaisiin järjestelmiin.
  • Voidaan käyttää henkilötietojen käsittelyyn tunnistautumisen jälkeen.
  • Hinta koostuu toiminnallisuuksien ja laajuuden määrästä.
Suosittu

AI chatbot

3400 alkaen (+alv 24%)
  • Hyödynnä tekoälyä asiakkaiden kysymysten tai lisämyynnin osalta.
  • Tekoäly tehostaa asiakaspalvelua ja myyntiä 24/7.
  • Parhaimmillaan sivustolla, jossa runsaasti kävijöitä.
  • Tekoälybotin rakentaminen vaatii dataa, jota löydät asiakaspalvelukeskuksesta.
  • Suunnitellaan, rakennetaan ja jatkokehitetään yhdessä.
  • Vaatii bottikuiskaajan toimiakseen parhaalla mahdollisella tavalla.
  • Mahdollisuus integroida erilaisiin järjestelmiin.
  • Voidaan käyttää henkilötietojen käsittelyyn tunnistautumisen jälkeen.
  • Hintaan vaikuttaa se, kuinka monimutkaisia ongelmia tekoälyn tulee ratkoa.

Lekane on perustettu 2006 auttamaan suomalaisia yrityksiä kasvamaan kehittämällä asiakaspalvelua ja myyntiä.

Yhteystiedot
Osoite

Lekane Oy
Lars Sonckin kaari 12
FI-02600 Espoo

Puhelin

+358 400 428 515

Sähköposti

info@lekane.com

Vieritä ylös