Chatbot-webinaari

Chatbot-akatemia

Onko chatbot vasta suunnittelun asteella tai haluatko vielä varmistua, että olette ottaneet kaiken huomioon? Katso chatbot-akatemian videot! Chatbot-akatemia koostuu kolmesta webinaarista, jotka katsomalla tiedät tosi paljon enemmän chatboteista.

CHATBOT-AKATEMIA OSA 1: CHATBOTEISTA YLEISESTI

Mistä chatboteissa on oikein kyse? Millaisissa tilanteissa chatboteja kannattaisi hyödyntää? Miten menubotti ja tekoälybotti eroavat toisistaan? Chatbot-akatemian ensimmäisessä osassa käymme läpi sitä, miten ja miksi chatbotit auttavat yrityksiä, järjestöjä ja julkisia tahoja parantamaan asiakaskokemustaan, automatisoimaan asiakaspalvelun rutiinitehtäviä tai kasvattamaan myyntiä. 

Katso chatbot-akatemian 1. video täällä, ja saat kokonaiskuvan chatboteista ja niiden käyttökohteista. 

CHATBOT-AKATEMIA OSA 2: CHATBOTIN RAKENTAMINEN KÄYTÄNÖSSÄ

Mitä chatbotin rakentaminen sitten käytännössä tarkoittaa? Chatbot-akatemian toisessa osassa käymme läpi sen, miten helppoa chatbotin rakentaminen on ja millaisissa käyttökohteissa voit sitä hyödyntää. Lisäksi kurkistamme chatbot editoriin.

Katso chatbot-akatemian 2. video täällä, niin ymmärrät paremmin chatbotin käytännön rakentamista. 

CHATBOT-AKATEMIA OSA 3: CHATBOT TIETOSUOJAN APUNA

Kävimme akatemian kahdessa ensimmäisessä osassa läpi sen, mistä chatboteissa on oikein kyse ja sen, miten chatbot käytännössä rakennetaan. Kolmannessa videossa on aika siirtyä konkreettiseen chatbotin sovelluskohteeseen. Tässä videossa käymme läpi sitä, miten voit hyödyntää chatbotia tietosuojan apuna. Tietosuoja tuottaa yrityksille paljon kustannuksia ja chatbotin avulla voit automatisoida tietopyyntöjä ja vähentää tätä kautta asiakaspalvelun tai tietosuojavastaavan kuormitusta. Chatbotin avulla voit vähentää tietosuojapyynnöistä jopa puolet! 

Katso chatbot-akatemian 3. video ja näet sen, miten chatbot voi auttaa tietosuojan hallinnoinnissa. 

Pohditko bottiasioita? Varaa vartin ilmainen sparrauspuhelu! 

Vieritä ylös