Asiakkaamme Kamux on hyödyntää asiakaspalveluchat-ratkaisuamme käytettyjen autojen kaupassa. Kauppalehti uutisoi 20.3. että Kamuxin chat-palvelun kautta asiointi on yli kaksinkertaistunut vuoden aikana. Vuositasolla tämä tekee noin 20 000 keskustelua, kertoo Kamuxin chat-ryhmän vetäjä Aku Korpela Kauppalehden haastattelussa.
Artikkelissa kerrotaan, että Korpela näkee kysynnän kasvavan erityisesti vuorotyötä tekevien ja kiireisten ihmisten keskuudessa. Usein autot sijaitsevat eri paikkakunnalla kuin asiakas.
Kamuxin Suomen maajohtaja Tommi Iiskonmäki kertoo myös myyjien olevan innostuneita chat-myynnistä. ”Parhaimmat myyjät tekevät chatin kautta 150 kauppaa vuorokaudessa”, Iiskonmäki kertoo. Asiakaspalvelijat ja myyjät ovatkin kiitelleet chattimme käyttöliittymää – sen kautta on helppo hoitaa asiakkaan asioita.