Telia on valittu vuoden 2019 Digimenestyjäksi konsulttiyhtiö Bearing Pointin tutkimuksessa. Erityistä kiitosta sai Telian digitaalinen asiakkuudenhallinta – tässä kategoriassa yhtiö ampaisi Euroopan kärkeen.
Lekanen toteuttama chatbot-ratkaisu on osa Telian kiitettyä digitaalista asiakkuudenhallintaa. Se löytyy Telian omilta sivuilta. Chatbotin avulla voi hoitaa useita liittymään liittyviä asioita automatisoidusti ilman, että asiakkaan tarvitsee jonottaa asiakaspalveluun. Telian chatbotin on laskettu säästävän 18-henkisen tiimin työ rutiiitehtävissä!
Lekanen ja Telian yhteistyö alkoi vuosia sitten Tele Finlandille toteutetusta uraa uurtavasta chatbot-ratkaisusta. Kun Tele Finlandin brändi sulautettiin Teliaan, otettiin chatbot käyttöön Telian sivuilla. Chatbotia on kehitetty vuosien saatossa ja se on esimerkiksi integroitu moniin eri järjestelmiin, jotta asiakas pystyy hoitamaan asiansa mahdollisimman mutkattomasti.
”Olemme iloisia, että olemme saaneet olla mukana kehittämässä Telian kanssa ratkaisuja, joista asiakkaat oikeasti hyötyvät”, kertoo Lekanen teknologiajohtaja Petri Pellinen.
Mietityttääkö, miten chatbot palvelisi sinun yrityksen liiketoimintaa? Varaa nyt aika ilmaiseen chatbot-kartoitukseen! Käymme läpi siinä chatbot-projektin sudenkuopat ja sen, miten välttää ne.