Blogi
Valtaavatko botit tulevaisuuden? Lue blogia.
Lekanen asiakas Telia vuoden 2019 digimenestyjä!
Telia on valittu vuoden 2019 Digimenestyjäksi konsulttiyhtiö Bearing Pointin tutkimuksessa. Erityistä kiitosta sai Telian digitaalinen asiakkuudenhallinta – tässä kategoriassa yhtiö ampaisi Euroopan kärkeen. Lekanen toteuttama …
Miten Telia säästää 18-henkisen tiimin rutiinityön verran chatbotilla?
Miten chatbotilla hallitaan suuren sivuston asiakaskokemusta ja säästetään samalla resursseja? Telia on hyvä esimerkki siitä, miten chatbotin avulla voi hoitaa asiakaspalvelun rutiinitehtäviä ja säästää ihmisten aikaa oikeasti haastavia asiakaskohtaamisia varten.
Chatbot editor auttaa bottipolkujen muokauksessa
Chatbot editor on työkalu, jolla voit rakentaa ja muokata bottipolkuja. Chatbot editorin ansiosta bottia ei tarvitse muokata aina toisen osapuolen kautta, vaan yritys voi itse
Puhelinvaihteeseen integroitu Lekanen chat auttaa Hinausautokeskuksen asiakaspalvelussa
Teemme yhteistyötä Telian kanssa, jotta pystymme tarjoamaan mahdollisimman kokonaisvaltaisen ratkaisun digitaaliseen asiakaspalveluun ja myyntiin. Telian Viestintäpalvelu VIP auttaa yhdessä Lekanen kanssa vuonna 1965 perustettua perheyritystä
Chatbot-akatemia
Onko chatbot vasta suunnittelun asteella tai haluatko vielä varmistua, että olette ottaneet kaiken huomioon? Katso chatbot-akatemian videot! Chatbot-akatemia koostuu kolmesta webinaarista, jotka katsomalla tiedät tosi
Kamux ja myynnin kasvattaminen chatilla
Asiakkaamme Kamux on hyödyntää asiakaspalveluchat-ratkaisuamme käytettyjen autojen kaupassa. Kauppalehti uutisoi 20.3. että Kamuxin chat-palvelun kautta asiointi on yli kaksinkertaistunut vuoden aikana. Vuositasolla tämä tekee noin
Levi – erinomaista asiakaspalvelua
Levi on yksi suosituimmista lomakohteista Pohjois-Suomessa. Majoituspaikkoja löytyy yli kaksikymmentä tuhatta. Levi on tunnettu erinomaisesta asiakaspalvelusta ja paikallisten yrittäjien asiakaspalveluasenteesta. Loman suunnittelu alkaa poikkeuksetta nykyään netistä.
Chatbot-webinaari
Olemme koonneet pitämistämme webinaareista Chatbot-akatemia -videosarjan. Suomenkielisten webinaaritallenteiden avulla voit sekä oppia mitä chatbotit ovat, että miten niiden avulla voit käytännössä kehittää yrityksen myyntiä ja asiakaspalvelua.
Case – Matkailualan yritys ja myynnin kasvattaminen chatin avulla
Miten hyödynnät asiakaspalveluchatia tilanteessa, jossa et ehdi avata chat-keskustelua jokaisen verkkovierailijan kanssa? Globaalin matkajärjestäjän TUI Finlandin tapaus on hyvä esimerkki siitä, miten kohdistetun, proaktiivisen chatin
Chatbot ja tekoäly – aikuisten oikeesti
P”Chatbot tulee ja pelastaa maailman.” Niinhän sitä luulisi. Pöhinää chatbotien ja tekoälyn ympärillä riittää, mutta mitä tekoäly ja chatbot oikeasti ovat ja mitä mahdollisuuksia ne