Blog

Lekane's Client Telia is the Digital Winner of the Year

Telia has been chosen as the Digital Winner of the Year in 2019 in Bearing Point's research.

READ MORE
Chatbot-webinaari
General
Saskia Salomaa

Chatbot-akatemia

Onko chatbot vasta suunnittelun asteella tai haluatko vielä varmistua, että olette ottaneet kaiken huomioon? Katso chatbot-akatemian videot! Chatbot-akatemia koostuu kolmesta webinaarista, jotka katsomalla tiedät tosi

Read more
References
Saskia Salomaa

Levi - excellent customer service

Levi is one of the most popular resorts in Lapland. There are over 20 000 beds. Levi is known for its excellent customer service and local entrepreneurs' can-do attitude.

Read more
Chatbot-webinaari
General
Saskia Salomaa

Chatbot-webinar

Olemme koonneet pitämistämme webinaareista Chatbot-akatemia -videosarjan. Suomenkielisten webinaaritallenteiden avulla voit sekä oppia mitä chatbotit ovat, että miten niiden avulla voit käytännössä kehittää yrityksen myyntiä ja asiakaspalvelua.

Read more
Asiakaspalveluchat
References
Saskia Salomaa

Case - Improving Sales in the Travel Industry

Miten hyödynnät asiakaspalveluchatia tilanteessa, jossa et ehdi avata chat-keskustelua jokaisen verkkovierailijan kanssa? Globaalin matkajärjestäjän TUI Finlandin tapaus on hyvä esimerkki siitä, miten kohdistetun, proaktiivisen chatin

Read more

Lekane was founded in 2006 to help Finnish companies to grow by improving sales and customer service. 

 

Contact
Address

Lekane Oy
Lars Sonckin kaari 12
FI-02600 Espoo

Phone

+358 400 428 515

Email

info@lekane.com

Scroll to Top