Blog
What is the Future of Online Customer Service and Sales?
Lekane's Client Telia is the Digital Winner of the Year
Telia has been chosen as the Digital Winner of the Year in 2019 in Bearing Point's research.

Miten Telia säästää 18-henkisen tiimin rutiinityön verran chatbotilla?
Miten chatbotilla hallitaan suuren sivuston asiakaskokemusta ja säästetään samalla resursseja? Telia on hyvä esimerkki siitä, miten chatbotin avulla voi hoitaa asiakaspalvelun rutiinitehtäviä ja säästää ihmisten aikaa oikeasti haastavia asiakaskohtaamisia varten.

Chatbot editor auttaa bottipolkujen muokauksessa
Chatbot editor on työkalu, jolla voit rakentaa ja muokata bottipolkuja. Chatbot editorin ansiosta bottia ei tarvitse muokata aina toisen osapuolen kautta, vaan yritys voi itse

Puhelinvaihteeseen integroitu Lekanen chat auttaa Hinausautokeskuksen asiakaspalvelussa
Teemme yhteistyötä Telian kanssa, jotta pystymme tarjoamaan mahdollisimman kokonaisvaltaisen ratkaisun digitaaliseen asiakaspalveluun ja myyntiin. Telian Viestintäpalvelu VIP auttaa yhdessä Lekanen kanssa vuonna 1965 perustettua perheyritystä

Chatbot-akatemia
Onko chatbot vasta suunnittelun asteella tai haluatko vielä varmistua, että olette ottaneet kaiken huomioon? Katso chatbot-akatemian videot! Chatbot-akatemia koostuu kolmesta webinaarista, jotka katsomalla tiedät tosi

Kamux and using chat as a tool to improve sales
Our client Kamux utilizes our chat solution in used car sales business. The use of Kamux chat service has doubled during the past year.

Levi - excellent customer service
Levi is one of the most popular resorts in Lapland. There are over 20 000 beds. Levi is known for its excellent customer service and local entrepreneurs' can-do attitude.

Chatbot-webinar
Olemme koonneet pitämistämme webinaareista Chatbot-akatemia -videosarjan. Suomenkielisten webinaaritallenteiden avulla voit sekä oppia mitä chatbotit ovat, että miten niiden avulla voit käytännössä kehittää yrityksen myyntiä ja asiakaspalvelua.

Case - Improving Sales in the Travel Industry
Miten hyödynnät asiakaspalveluchatia tilanteessa, jossa et ehdi avata chat-keskustelua jokaisen verkkovierailijan kanssa? Globaalin matkajärjestäjän TUI Finlandin tapaus on hyvä esimerkki siitä, miten kohdistetun, proaktiivisen chatin

Artificial Intelligence and Chatbot for Real
Chatbot saves the world? There is much hype around chatbot, but what are the possibilities for real?