Blog

Lekane's Client Telia is the Digital Winner of the Year

Telia has been chosen as the Digital Winner of the Year in 2019 in Bearing Point's research.

READ MORE
Chatbot-webinaari
General
Saskia Salomaa

Chatbot-akatemia

Onko chatbot vasta suunnittelun asteella tai haluatko vielä varmistua, että olette ottaneet kaiken huomioon? Katso chatbot-akatemian videot! Chatbot-akatemia koostuu kolmesta webinaarista, jotka katsomalla tiedät tosi

Read more
References
Saskia Salomaa

Levi - outstanding customer service

Levi is one of the most popular resorts in Lapland. There are over 20 000 beds. Levi is known for its excellent customer service and local entrepreneurs' can-do attitude.

Read more
Chatbot-webinaari
General
Saskia Salomaa

Chatbot-webinar

Olemme koonneet pitämistämme webinaareista Chatbot-akatemia -videosarjan. Suomenkielisten webinaaritallenteiden avulla voit sekä oppia mitä chatbotit ovat, että miten niiden avulla voit käytännössä kehittää yrityksen myyntiä ja asiakaspalvelua.

Read more
Asiakaspalveluchat
References
Saskia Salomaa

Case - Improving Sales in the Travel Industry

How do you utilise the customer service chat in a situation where you don’t have time to open a chat conversation with every online visitor? Global tour operator TUI Finland is a good example for how a targeted and proactive chat can be used to increase sales.

Read more
Scroll to Top