Blogi
Valtaavatko botit tulevaisuuden? Lue blogia.
Lekanen asiakas Telia vuoden 2019 digimenestyjä!
Telia on valittu vuoden 2019 Digimenestyjäksi konsulttiyhtiö Bearing Pointin tutkimuksessa. Erityistä kiitosta sai Telian digitaalinen asiakkuudenhallinta – tässä kategoriassa yhtiö ampaisi Euroopan kärkeen. Lekanen toteuttama …
![Mobiilikäyttäjät ja asiakaspalvelu](https://lekane.fi/wp-content/uploads/2019/12/pic_blog_logo_fog-300x200.jpg)
Yleinen
Miten huomioida mobiilikäyttäjät verkkoasiakaspalvelussa?
Pari vuotta sitten mobiililaitteet ohittivat ensimmäistä kertaa pöytäkoneet internetin käytössä. Trendin ennustetaan jatkuvan samana myös tulevaisuudessa – ihmiset kuluttavat sisältöjä ja asioivat entistä enemmän mobiililaitteilla.
5.8.2019
Ei kommentteja
![Asiakaspalveluchat tuottavuus](https://lekane.fi/wp-content/uploads/2018/05/courses-03-free-img-300x200.jpg)
Yleinen
Tiedätkö mitä asiakaspalveluchatisi tuottaa?
Asiakaspalveluchatin tuottavuus on kysymys, jota jokaisen chatia käyttävän yrityksen tulisi pohtia tasaisin väliajoin. Asiakaspalveluchatien käyttö verkkosivustoilla ja -palveluissa lisääntyy koko ajan, mikä on lähtökohtaisesti hyvä
6.6.2019
Ei kommentteja