Blogi

Lekanen asiakas Telia vuoden 2019 digimenestyjä!

Telia on valittu vuoden 2019 Digimenestyjäksi konsulttiyhtiö Bearing Pointin tutkimuksessa. Erityistä kiitosta sai Telian digitaalinen asiakkuudenhallinta – tässä kategoriassa yhtiö ampaisi Euroopan kärkeen. Lekanen toteuttama …

LUE LISÄÄ »
Asiakaskokemus CX customer experience
Yleinen
Saskia Salomaa

Asiakaskokemus (CX) on monen tekijän summa

muodostuu asiakkaan mielessä sekä tuotteesta / palvelusta että kaikesta muusta siihen liittyvästä. Asiakaskokemusta käsitellään englanninkielisissä teksteissä nimellä CX eli Customer Experience. Asiakaskokemus ei ole kiveen

Lue lisää »
Yleinen
marko

Surveypal – kohdennettuja asiakaskyselyitä

Surveypal on automaattinen palautteenkeräämisjärjestelmä. Yritys auttaa kaikenkokoisia yrityksiä keräämään helposti asiakkaiden palautteita. Surveypal tarjoaa helpon ja visuaalisesti houkuttelevat monikanavaisen palautteenkeräämisjärjestelmän, mikä houkuttelee vastaamaan kyselyihin. Surveypal aloitti

Lue lisää »
KPI eli key performance indicator
Yleinen
Saskia Salomaa

KPI eli Key Performance Indicator

KPI:t, Key Performance Indicatorit, ovat tietyn yrityksen osaston tai funktion avainlukuja, joita seurataan systemaattisesti. Ne kertovat siitä, mihin suuntaan yrityksen toiminta on kehittymässä ja antavat

Lue lisää »
Mobiilikäyttäjät ja asiakaspalvelu
Yleinen
Saskia Salomaa

Miten saat chatbot-projektin onnistumaan?

Meille on kertynyt paljon kokemusta chatbotin rakentamisesta. Mitä asiakkaamme ovat sitten tehneet yhdessä kanssamme, jotta heidän bottinsa toimii hyödyllisesti? Kokosimme alle opit onnistuneista chatbot-projekteista.  VAIHE

Lue lisää »
Mobiilikäyttäjät ja asiakaspalvelu
Yleinen
Saskia Salomaa

7 Mittaria verkkoasiakaspalvelun mittaamiseen

Onko yrityksesi suunnitelmissa asiakaspalveluchatin käyttöönotto tai pohditko, miten saada jo käytössä olevasta chat-palvelusta enemmän irti? Asiakaspalveluchatin mittaaminen jää helposti vähemmälle huomiolle. Keräsimme tähän blogiartikkeliin 9 esimerkkimittaria,

Lue lisää »

Lekane on perustettu 2006 auttamaan suomalaisia yrityksiä kasvamaan kehittämällä asiakaspalvelua ja myyntiä. 

 

Yhteystiedot
Osoite

Lekane Oy
Lars Sonckin kaari 12
FI-02600 Espoo

Puhelin

+358 400 428 515

Sähköposti

info@lekane.com

Vieritä ylös