Blogi

Lekanen asiakas Telia vuoden 2019 digimenestyjä!

Telia on valittu vuoden 2019 Digimenestyjäksi konsulttiyhtiö Bearing Pointin tutkimuksessa. Erityistä kiitosta sai Telian digitaalinen asiakkuudenhallinta – tässä kategoriassa yhtiö ampaisi Euroopan kärkeen. Lekanen toteuttama …

LUE LISÄÄ »
KPI eli key performance indicator
Yleinen
Saskia Salomaa

KPI eli Key Performance Indicator

KPI:t, Key Performance Indicatorit, ovat tietyn yrityksen osaston tai funktion avainlukuja, joita seurataan systemaattisesti. Ne kertovat siitä, mihin suuntaan yrityksen toiminta on kehittymässä ja antavat

Lue lisää »
Mobiilikäyttäjät ja asiakaspalvelu
Yleinen
Saskia Salomaa

Miten saat chatbot-projektin onnistumaan?

Meille on kertynyt paljon kokemusta chatbotin rakentamisesta. Mitä asiakkaamme ovat sitten tehneet yhdessä kanssamme, jotta heidän bottinsa toimii hyödyllisesti? Kokosimme alle opit onnistuneista chatbot-projekteista.  VAIHE

Lue lisää »
Mobiilikäyttäjät ja asiakaspalvelu
Yleinen
Saskia Salomaa

7 Mittaria verkkoasiakaspalvelun mittaamiseen

Onko yrityksesi suunnitelmissa asiakaspalveluchatin käyttöönotto tai pohditko, miten saada jo käytössä olevasta chat-palvelusta enemmän irti? Asiakaspalveluchatin mittaaminen jää helposti vähemmälle huomiolle. Keräsimme tähän blogiartikkeliin 9 esimerkkimittaria,

Lue lisää »
Asiakaspalveluchat tuottavuus
Yleinen
Saskia Salomaa

Tiedätkö mitä asiakaspalveluchatisi tuottaa?

Asiakaspalveluchatin tuottavuus on kysymys, jota jokaisen chatia käyttävän yrityksen tulisi pohtia tasaisin väliajoin. Asiakaspalveluchatien käyttö verkkosivustoilla ja -palveluissa lisääntyy koko ajan, mikä on lähtökohtaisesti hyvä

Lue lisää »

Lekane on perustettu 2006 auttamaan suomalaisia yrityksiä kasvamaan kehittämällä asiakaspalvelua ja myyntiä.

Yhteystiedot
Osoite

Lekane Oy
Lars Sonckin kaari 12
FI-02600 Espoo

Puhelin

+358 400 428 515

Sähköposti

info@lekane.com

Vieritä ylös