Blogi

Lekanen asiakas Telia vuoden 2019 digimenestyjä!

Telia on valittu vuoden 2019 Digimenestyjäksi konsulttiyhtiö Bearing Pointin tutkimuksessa. Erityistä kiitosta sai Telian digitaalinen asiakkuudenhallinta – tässä kategoriassa yhtiö ampaisi Euroopan kärkeen. Lekanen toteuttama …

LUE LISÄÄ »
Mitä sinun tulee tietää chatboteista?
Yleinen
Saskia Salomaa

Chatbot Q&A

Olemme huomanneet viimeisen puolen vuoden aikana verkkosivuillamme merkittävän liikenteen kasvun chatbot-aiheisiin liittyen. Asiakkaidemme kanssa käymissämme keskusteluissa toistuvat usein samat aiheet, ja kokosimme yhteen yleisimmin askarruttavia

Lue lisää »
Yleinen
Saskia Salomaa

Chatbot-projektin vetäjä, olet sankari!

Chatbot-projekteja rakentaessamme olemme huomanneet, millaisia monitaitureita chatbot-projektien vetäjät asiakkaan puolella ovat. Chatbot-projektien toteutus hoidetaan eri yrityksissä eri tavoin. Tämä johtuu siitä, että botti toimii erilaisissa yhteyksissä:

Lue lisää »
Chatbot-projektin aloittaminen
Yleinen
Saskia Salomaa

Kysy nämä 10 kysymystä chatbot-toimittajaltasi

Oletko suunnittelemassa chatbotin hankkimista yrityksellesi? Kirjoitimme aiemmin chatbot-projektin kotiläksyistä. Kun ne on tehty, keräsimme yhteen kysymyksiä ja aihealueita, joista sinun on hyvä keskustella potentiaalisen chatbot-toimittajan

Lue lisää »
NPS eli Net Promoter Score
Yleinen
Saskia Salomaa

Mikä on NPS eli Net Promoter Score?

Net Promoter Score eli NPS on tapa mitata yrityksen asiakaskokemusta ja luku on osa monen yrityksen KPI-mittaristoa. Net Promoter Scorea mitattaessa yrityksen asiakkaalta kysytään, kuinka suurella todennäköisyydellä

Lue lisää »
Chatbot turvallisuus
Yleinen
Saskia Salomaa

Onko chatbot turvallinen?

Haluaisit saada paremman kontaktin sivustollasi vieraileviin kävijöihin. Chatbot kiinnostaisi, mutta sinua pelottaa sen turvallisuus. Olet ehkä lukenut Microsoftin Taysta ja sinua pelottaa se, millaista jälkeä chatbotin käyttäjät

Lue lisää »
Yleinen
Saskia Salomaa

Chatbot-projektin kotiläksyt

Chatbot-projektien tilaajat säästyisivät monelta vaivalta tekemällä ensin kotiläksyt ja ottamalla vasta sitten yhteyttä chatbot-toimittajaan. Lekanen toimitusjohtaja Marko Virtanen on seurannut mielenkiinnolla erilaisia chatbot-projekteja ja aiheeseen

Lue lisää »

Lekane on perustettu 2006 auttamaan suomalaisia yrityksiä kasvamaan kehittämällä asiakaspalvelua ja myyntiä. 

 

Yhteystiedot
Osoite

Lekane Oy
Lars Sonckin kaari 12
FI-02600 Espoo

Puhelin

+358 400 428 515

Sähköposti

info@lekane.com

Vieritä ylös