Blogi

Lekanen asiakas Telia vuoden 2019 digimenestyjä!

Telia on valittu vuoden 2019 Digimenestyjäksi konsulttiyhtiö Bearing Pointin tutkimuksessa. Erityistä kiitosta sai Telian digitaalinen asiakkuudenhallinta – tässä kategoriassa yhtiö ampaisi Euroopan kärkeen. Lekanen toteuttama …

LUE LISÄÄ »
Chatbot-webinaari
Yleinen
Saskia Salomaa

Chatbot-akatemia

Onko chatbot vasta suunnittelun asteella tai haluatko vielä varmistua, että olette ottaneet kaiken huomioon? Katso chatbot-akatemian videot! Chatbot-akatemia koostuu kolmesta webinaarista, jotka katsomalla tiedät tosi

Lue lisää »
Kamux Lekanen asiakas
Referenssit
Saskia Salomaa

Kamux ja myynnin kasvattaminen chatilla

Asiakkaamme Kamux on hyödyntää asiakaspalveluchat-ratkaisuamme käytettyjen autojen kaupassa. Kauppalehti uutisoi 20.3. että Kamuxin chat-palvelun kautta asiointi on yli kaksinkertaistunut vuoden aikana. Vuositasolla tämä tekee noin

Lue lisää »
Referenssit
Saskia Salomaa

Levi – erinomaista asiakaspalvelua

Levi on yksi suosituimmista lomakohteista Pohjois-Suomessa. Majoituspaikkoja löytyy yli kaksikymmentä tuhatta. Levi on tunnettu erinomaisesta asiakaspalvelusta ja paikallisten yrittäjien asiakaspalveluasenteesta. Loman suunnittelu alkaa poikkeuksetta nykyään netistä.

Lue lisää »
Chatbot-webinaari
Yleinen
Saskia Salomaa

Chatbot-webinaari

Olemme koonneet pitämistämme webinaareista Chatbot-akatemia -videosarjan. Suomenkielisten webinaaritallenteiden avulla voit sekä oppia mitä chatbotit ovat, että miten niiden avulla voit käytännössä kehittää yrityksen myyntiä ja asiakaspalvelua.

Lue lisää »
Scroll to Top