Blog

Lekane's Client Telia is the Digital Winner of the Year

Telia has been chosen as the Digital Winner of the Year in 2019 in Bearing Point's research.

READ MORE
General
Saskia Salomaa

Asiakaspalvelu ilman tägejä on kuin auto ilman renkaita

Asiakaspalveluchatista on tullut entistä tärkeämpi palvelukanava. Tutkimuksen mukaan yli 70 % ihmisistä kokee asiakaspalveluchatin parhaaksi kommunikointikanavaksi yrityksen tai palveluntarjoajan kanssa. Ihmiset siis kokevat chat-palvelun hyödylliseksi.

Read more
Asiakaskokemus CX customer experience
General
Saskia Salomaa

Asiakaskokemus (CX) on monen tekijän summa

muodostuu asiakkaan mielessä sekä tuotteesta / palvelusta että kaikesta muusta siihen liittyvästä. Asiakaskokemusta käsitellään englanninkielisissä teksteissä nimellä CX eli Customer Experience. Asiakaskokemus ei ole kiveen

Read more
General
marko

Surveypal – kohdennettuja asiakaskyselyitä

Surveypal on automaattinen palautteenkeräämisjärjestelmä. Yritys auttaa kaikenkokoisia yrityksiä keräämään helposti asiakkaiden palautteita. Surveypal tarjoaa helpon ja visuaalisesti houkuttelevat monikanavaisen palautteenkeräämisjärjestelmän, mikä houkuttelee vastaamaan kyselyihin. Surveypal aloitti

Read more
Chatbot sisäisten prosessien apuna
General
Saskia Salomaa

Chatbot apuna yrityksen sisäisissä prosesseissa

Pidätkö chatbottia vain yrityksen ja asiakkaan välisen kommunikaation ja myynnin edistämisen välineenä? Väärin! Chatbot on loistava työkalu myös yritysten sisäisten prosessien tehostamiseen ja kehittämiseen. Chatbotit

Read more
KPI eli key performance indicator
General
Saskia Salomaa

KPI eli Key Performance Indicator

KPI:t, Key Performance Indicatorit, ovat tietyn yrityksen osaston tai funktion avainlukuja, joita seurataan systemaattisesti. Ne kertovat siitä, mihin suuntaan yrityksen toiminta on kehittymässä ja antavat

Read more
Dashboard myyntijohdolle
General
Saskia Salomaa

Dashboard on myyntijohtajan uusi paras kaveri

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Tämä pätee myös myynnin seurantaan. Viimeisten vuosien aikana datan visualisointi on noussut keskeiseksi teemaksi liiketoiminnan ja myynnin kehittämisessä. Dashboard

Read more
Mobiilikäyttäjät ja asiakaspalvelu
General
Saskia Salomaa

7 Mittaria verkkoasiakaspalvelun mittaamiseen

Onko yrityksesi suunnitelmissa asiakaspalveluchatin käyttöönotto tai pohditko, miten saada jo käytössä olevasta chat-palvelusta enemmän irti? Asiakaspalveluchatin mittaaminen jää helposti vähemmälle huomiolle. Keräsimme tähän blogiartikkeliin 9 esimerkkimittaria,

Read more

Lekane was founded in 2006 to help Finnish companies to grow by improving sales and customer service. 

 

Contact
Address

Lekane Oy
Lars Sonckin kaari 12
FI-02600 Espoo

Phone

+358 400 428 515

Email

info@lekane.com

Scroll to Top