Blog
What is the Future of Online Customer Service and Sales?
Lekane's Client Telia is the Digital Winner of the Year
Telia has been chosen as the Digital Winner of the Year in 2019 in Bearing Point's research.

General
Miten huomioida mobiilikäyttäjät verkkoasiakaspalvelussa?
Pari vuotta sitten mobiililaitteet ohittivat ensimmäistä kertaa pöytäkoneet internetin käytössä. Trendin ennustetaan jatkuvan samana myös tulevaisuudessa – ihmiset kuluttavat sisältöjä ja asioivat entistä enemmän mobiililaitteilla.
5.8.2019
No Comments

General
Tiedätkö mitä asiakaspalveluchatisi tuottaa?
Asiakaspalveluchatin tuottavuus on kysymys, jota jokaisen chatia käyttävän yrityksen tulisi pohtia tasaisin väliajoin. Asiakaspalveluchatien käyttö verkkosivustoilla ja -palveluissa lisääntyy koko ajan, mikä on lähtökohtaisesti hyvä
6.6.2019
No Comments