Blog
What is the Future of Online Customer Service and Sales?
Lekane's Client Telia is the Digital Winner of the Year
Telia has been chosen as the Digital Winner of the Year in 2019 in Bearing Point's research.

Chatbot Q & A
We've sold more chatbots during the past year than previous years. What kind of concerns we've realized the companies have related to chatbots?

Laakkonen Focuses on Surprising the Customer in a Positive Way
Laakkonen on Suomen suurin autojen vähittäismyyntiketju edustaen 15 eri automerkkiä. Heillä on yli kaksikymmentä autotaloa ja noin kolmesataa automyyjää ympäri Suomea. Laakkosen palvelumissio on yllättää asiakas

Miten julkinen palvelu voi hyötyä chatbotista?
What kind of uses can chatbots have besides sales and online customer service?

Chatbot-projektin vetäjä, olet sankari!
Chatbot-projekteja rakentaessamme olemme huomanneet, millaisia monitaitureita chatbot-projektien vetäjät asiakkaan puolella ovat. Chatbot-projektien toteutus hoidetaan eri yrityksissä eri tavoin. Tämä johtuu siitä, että botti toimii erilaisissa yhteyksissä:

Ask these 10 questions from your chatbot provider
Oletko suunnittelemassa chatbotin hankkimista yrityksellesi? Kirjoitimme aiemmin chatbot-projektin kotiläksyistä. Kun ne on tehty, keräsimme yhteen kysymyksiä ja aihealueita, joista sinun on hyvä keskustella potentiaalisen chatbot-toimittajan

Mikä on NPS eli Net Promoter Score?
Net Promoter Score eli NPS on tapa mitata yrityksen asiakaskokemusta ja luku on osa monen yrityksen KPI-mittaristoa. Net Promoter Scorea mitattaessa yrityksen asiakkaalta kysytään, kuinka suurella todennäköisyydellä

Takaisinsoitto – älä soita meille, soitamme oikeasti takaisin!
Ostaessaan ja etsiessään tietoa verkosta, ihmiset hakevat mahdollisimman helppoja ratkaisuja. Jos emme löydä haluamaamme tietoa nopeasti ja helposti, turhaudumme ja lähdemme pois. Vaikka chatbotit ja

Are Chatbots Safe?
Haluaisit saada paremman kontaktin sivustollasi vieraileviin kävijöihin. Chatbot kiinnostaisi, mutta sinua pelottaa sen turvallisuus. Olet ehkä lukenut Microsoftin Taysta ja sinua pelottaa se, millaista jälkeä chatbotin käyttäjät

The chatbot project homework
Chatbot-projektien tilaajat säästyisivät monelta vaivalta tekemällä ensin kotiläksyt ja ottamalla vasta sitten yhteyttä chatbot-toimittajaan. Lekanen toimitusjohtaja Marko Virtanen on seurannut mielenkiinnolla erilaisia chatbot-projekteja ja aiheeseen