Blog

Lekane's Client Telia is the Digital Winner of the Year

Telia has been chosen as the Digital Winner of the Year in 2019 in Bearing Point's research.

READ MORE
General
Saskia Salomaa

Chatbot-projektin vetäjä, olet sankari!

Chatbot-projekteja rakentaessamme olemme huomanneet, millaisia monitaitureita chatbot-projektien vetäjät asiakkaan puolella ovat. Chatbot-projektien toteutus hoidetaan eri yrityksissä eri tavoin. Tämä johtuu siitä, että botti toimii erilaisissa yhteyksissä:

Read more
Chatbot-projektin aloittaminen
General
Saskia Salomaa

Ask these 10 questions from your chatbot provider

Oletko suunnittelemassa chatbotin hankkimista yrityksellesi? Kirjoitimme aiemmin chatbot-projektin kotiläksyistä. Kun ne on tehty, keräsimme yhteen kysymyksiä ja aihealueita, joista sinun on hyvä keskustella potentiaalisen chatbot-toimittajan

Read more
NPS eli Net Promoter Score
General
Saskia Salomaa

Mikä on NPS eli Net Promoter Score?

Net Promoter Score eli NPS on tapa mitata yrityksen asiakaskokemusta ja luku on osa monen yrityksen KPI-mittaristoa. Net Promoter Scorea mitattaessa yrityksen asiakkaalta kysytään, kuinka suurella todennäköisyydellä

Read more
Chatbot turvallisuus
General
Saskia Salomaa

Are Chatbots Safe?

Haluaisit saada paremman kontaktin sivustollasi vieraileviin kävijöihin. Chatbot kiinnostaisi, mutta sinua pelottaa sen turvallisuus. Olet ehkä lukenut Microsoftin Taysta ja sinua pelottaa se, millaista jälkeä chatbotin käyttäjät

Read more
General
Saskia Salomaa

The chatbot project homework

Chatbot-projektien tilaajat säästyisivät monelta vaivalta tekemällä ensin kotiläksyt ja ottamalla vasta sitten yhteyttä chatbot-toimittajaan. Lekanen toimitusjohtaja Marko Virtanen on seurannut mielenkiinnolla erilaisia chatbot-projekteja ja aiheeseen

Read more
General
Saskia Salomaa

Asiakaspalvelu ilman tägejä on kuin auto ilman renkaita

Asiakaspalveluchatista on tullut entistä tärkeämpi palvelukanava. Tutkimuksen mukaan yli 70 % ihmisistä kokee asiakaspalveluchatin parhaaksi kommunikointikanavaksi yrityksen tai palveluntarjoajan kanssa. Ihmiset siis kokevat chat-palvelun hyödylliseksi.

Read more
Asiakaskokemus CX customer experience
General
Saskia Salomaa

Asiakaskokemus (CX) on monen tekijän summa

muodostuu asiakkaan mielessä sekä tuotteesta / palvelusta että kaikesta muusta siihen liittyvästä. Asiakaskokemusta käsitellään englanninkielisissä teksteissä nimellä CX eli Customer Experience. Asiakaskokemus ei ole kiveen

Read more
General
marko

Surveypal – kohdennettuja asiakaskyselyitä

Surveypal on automaattinen palautteenkeräämisjärjestelmä. Yritys auttaa kaikenkokoisia yrityksiä keräämään helposti asiakkaiden palautteita. Surveypal tarjoaa helpon ja visuaalisesti houkuttelevat monikanavaisen palautteenkeräämisjärjestelmän, mikä houkuttelee vastaamaan kyselyihin. Surveypal aloitti

Read more

Lekane was founded in 2006 to help Finnish companies to grow by improving sales and customer service.

Contact
Address

Lekane Oy
Lars Sonckin kaari 12
FI-02600 Espoo

Phone

+358 400 428 515

Email

info@lekane.com

Scroll to Top