Blogi
Valtaavatko botit tulevaisuuden? Lue blogia.
Lekanen asiakas Telia vuoden 2019 digimenestyjä!
Telia on valittu vuoden 2019 Digimenestyjäksi konsulttiyhtiö Bearing Pointin tutkimuksessa. Erityistä kiitosta sai Telian digitaalinen asiakkuudenhallinta – tässä kategoriassa yhtiö ampaisi Euroopan kärkeen. Lekanen toteuttama …
Asiakaspalvelu ilman tägejä on kuin auto ilman renkaita
Asiakaspalveluchatista on tullut entistä tärkeämpi palvelukanava. Tutkimuksen mukaan yli 70 % ihmisistä kokee asiakaspalveluchatin parhaaksi kommunikointikanavaksi yrityksen tai palveluntarjoajan kanssa. Ihmiset siis kokevat chat-palvelun hyödylliseksi.
Asiakaskokemus (CX) on monen tekijän summa
Asiakaskokemus muodostuu asiakkaan mielessä sekä tuotteesta / palvelusta että kaikesta muusta siihen liittyvästä. Asiakaskokemusta käsitellään englanninkielisissä teksteissä nimellä CX eli Customer Experience. Asiakaskokemus ei ole
Surveypal – kohdennettuja asiakaskyselyitä
Surveypal on automaattinen palautteenkeräämisjärjestelmä. Yritys auttaa kaikenkokoisia yrityksiä keräämään helposti asiakkaiden palautteita. Surveypal tarjoaa helpon ja visuaalisesti houkuttelevat monikanavaisen palautteenkeräämisjärjestelmän, mikä houkuttelee vastaamaan kyselyihin. Surveypal aloitti
Case Rainmaker – asiakkaiden verkkomyynnin kasvattaminen
Teemme yhteistyötä paitsi asiakkaidemme niin myös erilaisten palvelukeskusten ja muiden asiakaspalvelua ja myyntiä tarjoavien yritysten kanssa. Miten tällainen sitten toimii? Tämä bloggaus valottaa sitä Rainmakerin näkökulmasta. Kotimainen
Chatbot apuna yrityksen sisäisissä prosesseissa
Pidätkö chatbottia vain yrityksen ja asiakkaan välisen kommunikaation ja myynnin edistämisen välineenä? Väärin! Chatbot on loistava työkalu myös yritysten sisäisten prosessien tehostamiseen ja kehittämiseen. Chatbotit
KPI eli Key Performance Indicator
KPI:t, Key Performance Indicatorit, ovat tietyn yrityksen osaston tai funktion avainlukuja, joita seurataan systemaattisesti. Ne kertovat siitä, mihin suuntaan yrityksen toiminta on kehittymässä ja antavat
Miten saat chatbot-projektin onnistumaan?
Meille on kertynyt paljon kokemusta chatbotin rakentamisesta. Mitä asiakkaamme ovat sitten tehneet yhdessä kanssamme, jotta heidän bottinsa toimii hyödyllisesti? Kokosimme alle opit onnistuneista chatbot-projekteista. VAIHE
Dashboard on myyntijohtajan uusi paras kaveri
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Tämä pätee myös myynnin seurantaan. Viimeisten vuosien aikana datan visualisointi on noussut keskeiseksi teemaksi liiketoiminnan ja myynnin kehittämisessä. Dashboard
7 Mittaria verkkoasiakaspalvelun mittaamiseen
Onko yrityksesi suunnitelmissa asiakaspalveluchatin käyttöönotto tai pohditko, miten saada jo käytössä olevasta chat-palvelusta enemmän irti? Asiakaspalveluchatin mittaaminen jää helposti vähemmälle huomiolle. Keräsimme tähän blogiartikkeliin 9 esimerkkimittaria,