Blogi
Valtaavatko botit tulevaisuuden? Lue blogia.
Lekanen asiakas Telia vuoden 2019 digimenestyjä!
Telia on valittu vuoden 2019 Digimenestyjäksi konsulttiyhtiö Bearing Pointin tutkimuksessa. Erityistä kiitosta sai Telian digitaalinen asiakkuudenhallinta – tässä kategoriassa yhtiö ampaisi Euroopan kärkeen. Lekanen toteuttama …
Chatbot Q&A
Olemme huomanneet viimeisen puolen vuoden aikana verkkosivuillamme merkittävän liikenteen kasvun chatbot-aiheisiin liittyen. Asiakkaidemme kanssa käymissämme keskusteluissa toistuvat usein samat aiheet, ja kokosimme yhteen yleisimmin askarruttavia
Laakkonen keskittyy yllättämään asiakkaan positiivisesti
Laakkonen on Suomen suurin autojen vähittäismyyntiketju edustaen 15 eri automerkkiä. Heillä on yli kaksikymmentä autotaloa ja noin kolmesataa automyyjää ympäri Suomea. Laakkosen palvelumissio on yllättää asiakas
Miten julkinen palvelu voi hyötyä chatbotista?
Chatbot-aiheesta puhutaan paljon ja mekin olemme kirjoittaneet niistä usean otteeseen. Chatbotia lähestytään yleensä lisämyynnin näkökulmasta, mutta miten toimia, jos olet palveluntuottaja, jonka päätyönä ei ole myynti?
Chatbot-projektin vetäjä, olet sankari!
Chatbot-projekteja rakentaessamme olemme huomanneet, millaisia monitaitureita chatbot-projektien vetäjät asiakkaan puolella ovat. Chatbot-projektien toteutus hoidetaan eri yrityksissä eri tavoin. Tämä johtuu siitä, että botti toimii erilaisissa yhteyksissä:
Kysy nämä 10 kysymystä chatbot-toimittajaltasi
Oletko suunnittelemassa chatbotin hankkimista yrityksellesi? Kirjoitimme aiemmin chatbot-projektin kotiläksyistä. Kun ne on tehty, keräsimme yhteen kysymyksiä ja aihealueita, joista sinun on hyvä keskustella potentiaalisen chatbot-toimittajan
Mikä on NPS eli Net Promoter Score?
Net Promoter Score eli NPS on tapa mitata yrityksen asiakaskokemusta ja luku on osa monen yrityksen KPI-mittaristoa. Net Promoter Scorea mitattaessa yrityksen asiakkaalta kysytään, kuinka suurella todennäköisyydellä
Takaisinsoitto – älä soita meille, soitamme oikeasti takaisin!
Ostaessaan ja etsiessään tietoa verkosta, ihmiset hakevat mahdollisimman helppoja ratkaisuja. Jos emme löydä haluamaamme tietoa nopeasti ja helposti, turhaudumme ja lähdemme pois. Vaikka chatbotit ja
Onko chatbot turvallinen?
Haluaisit saada paremman kontaktin sivustollasi vieraileviin kävijöihin. Chatbot kiinnostaisi, mutta sinua pelottaa sen turvallisuus. Olet ehkä lukenut Microsoftin Taysta ja sinua pelottaa se, millaista jälkeä chatbotin käyttäjät
Chatbot-projektin kotiläksyt
Chatbot-projektien tilaajat säästyisivät monelta vaivalta tekemällä ensin kotiläksyt ja ottamalla vasta sitten yhteyttä chatbot-toimittajaan. Lekanen toimitusjohtaja Marko Virtanen on seurannut mielenkiinnolla erilaisia chatbot-projekteja ja aiheeseen