Chat, Chatbot vai AI Chatbot?
Valitse teille sopivin myynnin työkalu.
Vertailu
Chat
-
Chatin avulla voit vastata asiakkaidesi kysymyksiin tai esittää verkossa surffaavalle vierailijalle proaktiivisesti kysymyksiä.
-
Chat sopii sekä asiakaspalvelusi että myyntisi tueksi.
-
Olipa yrityksesi pieni tai suuri, voit hyödyntää chatia.
-
Chatiin voi vastata vaikka yksikin henkilö. Chat voidaan ajastaa näkymään kun chattaaja on paikalla. Chat-vastaamisen voi myös ulkoistaa (kysy meiltä kumppaneistamme!)
-
Pääset chatin kanssa liikenteeseen nopeasti, sillä se erittäin helppo asentaa - lisäät vain yhden koodinpätkän sivustollesi.
-
Chat toimii perustasolla ilman kehittämistä, mutta parhaat tehot chatista saa kehityssuunnitelmalla. Kehityssuunnitelmassa käydään läpi esimerkiksi useimpien chat-keskustelujen aiheita ja mietitään, voisiko yrityksen verkkosivustoa kehittää niiden perusteella tai olisko chatbotille tarvetta.
-
Hinta riippuu agenttien määrästä.
Chatbot
-
Botti auttaa asiakkaitasi esittämällä määrättyjä kysymyksiä, joihin asiakkaat voivat vastata valitsemalla sopivan vaihtoehdon tai ehdottamalla oma-aloitteisesti lisämyyntiä.
-
Chatbotin avulla voit automatisoida asiakaspalvelusi rutiinihommia ja kasvattaa verkkokauppasi keskiostosta.
-
Chatbotista on eniten hyötyä, jos yrityksesi on vähintään keskisuuri.
-
Chatbot sopii hyvin, jos yritykselläsi on call center, sillä se vapauttaa ihmiset hoitamaan haastavat asiakaspalvelutilanteet.
-
Aloitamme bottiprojektin yhdessä keskustelemalla tavoitteistasi ja hyödyntämällä dataa asiakaspalvelustasi, jotta botin polut voidaan suunnitella mahdollisimman hyödyllisiksi.
-
Jatkokehityksen osalta suosittelemme valitsemaan yritykseksesi asiakaspalvelutyöntentekijöistä bottikuiskaajan, joka käy läpi chatbot-keskusteluja ja luokittelee niitä sen mukaan, miten hyvin botti on osannut vastata kysymyksiin.
-
The price depends on the functionalities.
Popular
AI Chatbot
-
Botti hyödyntää tekoälyä asiakkaidesi kysymyksiin vastatessaan tai ehdottessaan proaktiivisesti esimerkiksi lisämyyntiä tiettyjen tuotteiden kohdalla.
-
Tekoäly auttaa tehostaamaan asiakaspalveluasi ja myyntiäsi.
-
AI chatbot on parhaimmillaan sivustoilla, joissa on runsaasti kävijöitä.
-
AI chatbot toimii parhaiten mikäli yritykselläsi on suuri call center - tekoälybotin rakentaminen vaatii ison määrän dataa, jollaista on saatavilla suuresta määrästä asiakaskeskusteluja.
-
Aloitamme bottiprojektin yhdessä keskustelemalla tavoitteistasi ja hyödyntämällä dataa asiakaspalvelustasi, jotta botin tekoäly voidaan suunnitella mahdollsimman hyödyllisesti.
-
Jotta saat AI chatbotista kaiken irti, tarvitsee yrityksesi bottikuiskaajan kouluttamaan tekoälyä.
-
The price depends on the complexity of the problems.