Chat, Chatbot vai AI Chatbot?

Valitse teille sopivin myynnin työkalu.

Vertailu

Chat

  • Chatin avulla voit vastata asiakkaidesi kysymyksiin tai esittää verkossa surffaavalle vierailijalle proaktiivisesti kysymyksiä.
  • Chat sopii sekä asiakaspalvelusi että myyntisi tueksi.
  • Olipa yrityksesi pieni tai suuri, voit hyödyntää chatia.
  • Chatiin voi vastata vaikka yksikin henkilö. Chat voidaan ajastaa näkymään kun chattaaja on paikalla. Chat-vastaamisen voi myös ulkoistaa (kysy meiltä kumppaneistamme!)
  • Pääset chatin kanssa liikenteeseen nopeasti, sillä se erittäin helppo asentaa - lisäät vain yhden koodinpätkän sivustollesi.
  • Chat toimii perustasolla ilman kehittämistä, mutta parhaat tehot chatista saa kehityssuunnitelmalla. Kehityssuunnitelmassa käydään läpi esimerkiksi useimpien chat-keskustelujen aiheita ja mietitään, voisiko yrityksen verkkosivustoa kehittää niiden perusteella tai olisko chatbotille tarvetta.
  • Hinta riippuu agenttien määrästä.

Chatbot

  • Botti auttaa asiakkaitasi esittämällä määrättyjä kysymyksiä, joihin asiakkaat voivat vastata valitsemalla sopivan vaihtoehdon tai ehdottamalla oma-aloitteisesti lisämyyntiä.
  • Chatbotin avulla voit automatisoida asiakaspalvelusi rutiinihommia ja kasvattaa verkkokauppasi keskiostosta.
  • Chatbotista on eniten hyötyä, jos yrityksesi on vähintään keskisuuri.
  • Chatbot sopii hyvin, jos yritykselläsi on call center, sillä se vapauttaa ihmiset hoitamaan haastavat asiakaspalvelutilanteet.
  • Aloitamme bottiprojektin yhdessä keskustelemalla tavoitteistasi ja hyödyntämällä dataa asiakaspalvelustasi, jotta botin polut voidaan suunnitella mahdollisimman hyödyllisiksi.
  • Jatkokehityksen osalta suosittelemme valitsemaan yritykseksesi asiakaspalvelutyöntentekijöistä bottikuiskaajan, joka käy läpi chatbot-keskusteluja ja luokittelee niitä sen mukaan, miten hyvin botti on osannut vastata kysymyksiin.
  • Hinta koostuu toiminnallisuuksien ja laajuuden määrästä.
Suosittu

AI chatbot

  • Botti hyödyntää tekoälyä asiakkaidesi kysymyksiin vastatessaan tai ehdottessaan proaktiivisesti esimerkiksi lisämyyntiä tiettyjen tuotteiden kohdalla.
  • Tekoäly auttaa tehostaamaan asiakaspalveluasi ja myyntiäsi.
  • AI chatbot on parhaimmillaan sivustoilla, joissa on runsaasti kävijöitä.
  • AI chatbot toimii parhaiten mikäli yritykselläsi on suuri call center - tekoälybotin rakentaminen vaatii ison määrän dataa, jollaista on saatavilla suuresta määrästä asiakaskeskusteluja.
  • Aloitamme bottiprojektin yhdessä keskustelemalla tavoitteistasi ja hyödyntämällä dataa asiakaspalvelustasi, jotta botin tekoäly voidaan suunnitella mahdollsimman hyödyllisesti.
  • Jotta saat AI chatbotista kaiken irti, tarvitsee yrityksesi bottikuiskaajan kouluttamaan tekoälyä.
  • Hintaan vaikuttaa se, kuinka monimutkaisia ongelmia tekoälyn tulee ratkoa.
Scroll to Top