Palvelut
Haluatko palvella asiakkaitasi tulevaisuudessa entistäkin paremmin? Meiltä löydät työkalut siihen!
Haluatko...
Kasvata myyntiä automaattisesti ja vähennä asiakaspalvelijoiden vihaamia rutiinitehtävät chatbotin avulla.
Chat
Myyjän tai asiakkaan aloitteesta alkava chat-keskustelu toimii niin läppärillä kuin mobiilissakin. Voit asentaa chatin joko koko sivustolle tai aukeamaan vain tiettyjen aihealueiden parissa surffaaville. Asiakkaasi ei ole koskaan ollut yhtä helppo pyytää sinulta apua ja ostaa lisää!
Chatbot & AI Chatbot
Chatbot eli tuttavallisemmin botti on yksi modernin myynnin ja asiakaspalvelun uusista mahdollisuuksista. Chatbotin kanssa voi hyödyntää tekoälyä, ja chatbotin avulla voit palvella asiakkaitasi verkossa entistä reaaliaikaisemmin 24/7.
Callback - Takaisinsoittopyyntö
Kun asiakas kysyy lisätietoja, on sinulla erittäin hyvä mahdollisuus kääntää tilaisuus kaupaksi. Asiakkaan kiinnostus aiheeseen saattaa kadota, jos hän joutuu etsimään asiakaspalvelusi yhteystietoja. Lisäämällä yrityksellesi callbackin tuotteen tai palvelun kuvauksen viereen vastaanotat asiakkaan soittopyynnön suoraan myyjän puhelimeen.
Kohdennetut kyselyt & NPS
Tarkemmalla datalla teet parempia liiketoimintapäätöksiä. Kohdennetuilla kyselyillä toteutat vain tietyille asiakkaille näkyvän pop upin, chatin loppukyselyn tai sähköpostitse toimitettava kyselyn. Yksi esimerkki tällaisesta on NPS-tiedon keräys.
Räätälöity segmentointi
Palvele entistä paremmin arvokkaimpia asiakkaitasi. Voimme poimia verkkosivuiltasi haluamasi asiakasryhmän mihin tahansa tarkoitukseen.
Personoidut mainokset
Personoi verkkosivustosi sisältöä asiakkaan selailun perusteella. Käytä tätä esimerkiksi tarjousnostojen ja sesonkien hyödyntämiseen.
Vaikea päättää chatin, chatbotin ja tekoälyn välillä?
Chat
-
Vastaa asiakkaiden kysymyksiin tai esitä verkkovierailijalle proaktiivisesti kysymyksiä.
-
Asiakaspalveluun ja myyntiin verkkosivustoille ja -kaupoille.
-
Sopii niin pienille kuin suurillekin yrityksille toimialasta riippumatta.
-
Chat voidaan ajastaa näkymään vain, kun chattaaja on paikalla.
-
Nopea ja helppo ottaa käyttöön - lisäät vain yhden koodinpätkän sivustollesi.
-
Mahdollisuus keskustelujen tägäämiseen ja palautteen keräämiseen.
-
Mahdollisuus integroida erilaisiin järjestelmiin.
-
Voidaan käyttää henkilötietojen käsittelyyn tunnistautumisen jälkeen.
-
Hinta riippuu agenttien määrästä ja jatkokehityksestä.
Chatbot
-
Turvallinen: näyttää ennalta määriteltyjä kysymyksiä ja vastausvaihtoehtoja.
-
Automatisoi asiakaspalveluasi tai kasvattaa verkkokauppasi myyntiä 24/7.
-
Eniten hyötyä keskikokoisille ja suuremmille yrityksille.
-
Vapauttaa ihmiset hoitamaan haastavat asiakaspalvelutilanteet.
-
Helppo muokata chatbot editorilla vaikka päivittäin.
-
Mahdollisuus palautteen keräämiseen ja jatkokehitykseen.
-
Mahdollisuus integroida erilaisiin järjestelmiin.
-
Voidaan käyttää henkilötietojen käsittelyyn tunnistautumisen jälkeen.
-
Hinta koostuu toiminnallisuuksien ja laajuuden määrästä.
AI chatbot
-
Hyödynnä tekoälyä asiakkaiden kysymysten tai lisämyynnin osalta.
-
Tekoäly tehostaa asiakaspalvelua ja myyntiä 24/7.
-
Parhaimmillaan sivustolla, jossa runsaasti kävijöitä.
-
Tekoälybotin rakentaminen vaatii dataa, jota löydät asiakaspalvelukeskuksesta.
-
Suunnitellaan, rakennetaan ja jatkokehitetään yhdessä.
-
Vaatii bottikuiskaajan toimiakseen parhaalla mahdollisella tavalla.
-
Mahdollisuus integroida erilaisiin järjestelmiin.
-
Voidaan käyttää henkilötietojen käsittelyyn tunnistautumisen jälkeen.
-
Hintaan vaikuttaa se, kuinka monimutkaisia ongelmia tekoälyn tulee ratkoa.